Monitoring

De kwaliteit van dienstverlening heeft prioriteit binnen het Nationaal Inzetbaarheidsplan. Het dient meerdere doelen:

  • Benchmark gegevens verzamelen
  • Meer zicht krijgen op effectiviteit van interventies
  • Verbeteren van aanpakken en instrumenten
  • Leren van ervaringen

TNO

TNO verzamelt en analyseert van alle trajecten de data. Uiteraard zijn de resultaten anoniem.

Impactmonitor

We hebben een impactmonitor ontwikkeld waarmee adviseurs en bedrijven de stappen in een proces kunnen checken en toetsen op effect. U kunt hier het monitorrapport van 2012 inzien.


Uit de praktijk

'‘Wij geloven dat gezondheid bijdraagt aan duurzaam succes van organisaties en maatschappij.’'

'‘Ik wil graag meer kennis ontwikkelen over duurzame inzetbaarheid, zodat ik meer zicht heb over hoe medewerkers hun eigen inzetbaarheid op deze thema’s kunnen versterken en ik organisaties kan adviseren over het faciliteren hiervan.’'

'‘Door het netwerk kan ik een beroep doen op de expertise van andere professionals en wellicht samenwerken.’'